Mariagerfjord Radikale Venstre

Internationalt udvalg

Er du optaget af verden omkring dig? Tror du på at internationalt samarbejde er vejen til en mere retfærdig, bæredygtig og fremgangsrig verden? Vil du være med til at fastholde Radikale som Danmarks internationale parti? Vil du skabe debat om aktuelle globale spørgsmål? Vil du udvikle international radikal politik i samarbejde med nationale og internationale samarbejdspartnere?
Internationalt Udvalg har til opgave at udvikle international radikal politik og varetage partiets internationale relationer. Vi understøtter folketingsgruppens internationale arbejde, udvikler politiske programmer på det internationale område og er kontaktpunkt for Radikales søsterpartier i udlandet. I løbet af året arrangerer vi forskellige møder og konferencer enten alene eller i samarbejde med andre organisationer.

Sådan kan du være med

Aktiviteter i sæsonen 2018-2019
  • SoMe-kampagne med Liberal International om menneskerettighedernes 70-års jubilæum
  • Politisk værksted på landsmødet om menneskerettigheder